ابطال شرط سه سال سابقه خدمت پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱، اعلام شد. بر اساس مصوبه منتشر شده از سوی سازمان مرکزی فرهنگیان، شرط سه سال سابقه خدمت پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ برداشته شده و فرهنگیان پس از فراغت از تحصیل بلافاصله می توانند در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوند. لطقا برای اطلاعات بیشتر از نحوه ابطال شرط سه سال سابقه خدمت پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ به ادامه مطلب بروید.

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را دارند باید دارای شرایط خاصی بوده تا امکان ادامه تحصیل برای آن ها فراهم شود. دانشگاه فرهنگیان نیز علاوه بر این شرط ها، قوانین دیگری نیز برای پذیرش داوطلبان در نظر گرفته که یکی از آن ها داشتن 3 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش پیش از ورود به مقطع کارشناسی ارشد فرهنگیان است.

از شرایط دیگر ثبت نام ارشد فرهنگیان داشتن برگه اجازه به ادامه تحصیل از آموزش و پرورش است. بنا به اظهارات دانشگاه فرهنگیان، آن دسته از داوطلبانی که در کنکور ارشد 1401 شرکت کرده و در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند، اگر فاقد 3 سال سابقه کار هستند، مشکلی نداشته و با رعایت سایر شروط می توانند برای ادامه تحصیل در این دانشگاه اقدام نمایند.

بر این اساس مجوز لازم برای ادامه تحصیل داوطلبان ارشد در دانشگاه فرهنگیان بدون داشتن سه سال سابقه کار از مراجع ذی ربط گرفته خواهد شد.

دانشگاه فرهنگیان صاحب امتیاز و ناشر یک مجله تخصصی است و تا کنون ۲۷ همایش توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شده‌است. علاوه بر این تاکنون ۵۰۲ مقاله معتبر بین‌المللی نیز از این مرکز استخراج شده‌است.

رشته های این دانشگاه شامل رشته های دبیری الهیات و معارف اسلامی ، علوم تربیتی ، علوم ورزشی ، راهنمایی و مشاوره ، دبیری زبان انگلیسی ، آموزش زبان و ادبیات فارسی ، دبیری علوم اجتماعی ، دبیری شیمی ، دبیری زبان و ادبیات عرب ، دبیری ریاضی ، دبیری فیزیک ، دبیری تاریخ ، دبیری تربیت بدنی ، دبیری جغرافیا ، دبیری زیست شناسی ، ارتباط تصویری و … می باشد

دیدگاهتان را بنویسید