نام و نام خانوادگی : مهدیه ملکی

رشته تحصیلی: دانشجوی دکترای حرفه ای پزشکی – دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

آنچه که روش های نوین مطالعه و یادگیری دکتر ملکی را شاخص نموده است بهره گیری از تئوریهای پیشرفته و پیچیده یادگیری بصورت عملی در یادگیری فراگیران دروس مختلف می باشد .

یکی از آموزه های موثر روش های مطالعه دکتر ملکی آشنایی با اهداف طراحان سوالات کنکور می باشد و این جمله معروف ایشان که ” کلیه سوالات کنکور سراسری فقط از متن کتب درسی بوده ولی طراحان سوالات از مطالبی سوال طرح می کنند که در کتاب درسی گفته شده ولی نوشته نشده ” بیشترین تاثیر را در راهنمایی داوطلبین کنکور برای رسیدن به چگونگی مطالعات دروس مختلف را داشته است .

ایشان همیشه متذکر می شدند که نباید بعنوان پاسخگو سر جلسه کنکور حاضر شد ، بلکه ایشان تاکید می کردند بعد از کنکور سال ۶۸ سوالات در سطوح بالاتر یلدگیری یعنی قضاوت و داوری طراحی می گردد ، پس بایستی بعنوان داور سر جلسه کنکور حاضر شد .

روش های مطالعه ایشان در درس زیست شناسی بی نظیر است که به دانش آموز کمک می کند بدون نیاز به شرکت در کلاس هاس کنکور فقط با روش صحیح مطالعه ،دانش زیست شناسی خود را بالا برده و براحتی از عهده سوالات کنکور و حتی المپیاد ها برآمد .

 

به داوطلبین کنکور پیشنهاد می کنم قبل از شروع هر گونه برنامه ریزی و ثبت نام در کلاس های تقویتی حتما کتاب ها و سی دی های روش های مطالعه دروس ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و زیست شناسی و حتی دروس عمومی دکتر ملکی را مطالعه نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید