نام و نام خانوادگی : دکتر پروین جباری

رشته تحصیلی: فارغ التحصیل دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 

هیچوقت آنروز پاییزی رو فراموش نمی کنم که جهت ثبت نام در کلاس های آمادگی کنکور به آموزشگاه علمی آزاد منشور دانش مراجعه کرده بودم که تیتر اطلاعیه ای نظرم را جلب کرد :

” برگزاری کلاس های موفقیت دکتر ملکی “

بالاخره وقتی در جلسه آشنایی با این کلاس ها شرکت کردم ، احساس کردم حلقه گم شده در برنامه ریزی برای موفقیت کنکور را پیدا کرده ام فلذا بهمراه دوستان در این کلاس ها ثبت نام کردم .

کلاس های موفقیت دکتر ملکی لبریز بود از شور و اشتیاق و تجلی امید و اینکه ” اگر بیاندیشی که بشود قطعا خواهد شد ”

دکتر ملکی پس از سخنرانی های بسیار علمی و انگیزشی و آموزش طراحی هدف و برنامه ریزی برای رسیدن به آن ، بطور مناظره ای یعنی بحث و گفتگو با حاضرین در کلاس روشهای مطالعه تک تک دروس را بصورت کاملا عملی یاد داده و توصیه تاکید می نمود بجای شرکت در کلاس های تقویتی و … با برنامه ریزی های انحصاری به مطالعه و تمرین بپردازیم .

جالب ترین ویژگی این کلاس ها ، انشائی بود که دکتر از بچه ها می خواست آنرا پس از دو ماه کار کردن نوشته و به دکتر ارائه نمایند ، موضوع انشاء این بود

” من کدامم ؟ “

حدود دی ماه همان سال دکتر ملکی پس از مطالعه انشاء ها ، خودش نیز برای ما انشاء می نوشت .

انشائی که برای بنده نوشته بود اینطور شروع می شد :

” سرکارخانم دکتر پروین جباری شما در کنکور ۸۱ از پزشکی تهران قبول می شوید ، اما بشرطی که … “

برای من خیلی جالب بود در حالیکه بنده پیش دانشگاهی بودم ولی دکتر در این نامه مرا با عنوان ” دکتر “ خطاب قرار داده بود … و جالب تر اینکه در کنکور همان سال با بهترین رتبه از رشته پزشکی قبول شدم ….

با توجه به تجربه موفقیت خود ، به همه دانش آموزان توصیه می کنم با روش های مطالعه دکتر ملکی لذت تلاش کردن و به هدف خود رسیدن را تجربه کنند .

یقین داشته باشید ، با روش های مطالعه دکتر ملکی بی نیاز از کلاس های تقویتی خواهید شد ، و تمام آرزو های خود را به تصویر خواهید کشید .

دیدگاهتان را بنویسید